Pegasus Dry Clean ERP Start Up
Pegasus Dry Clean ERP Start Up
Pegasus Dry Clean ERP Start Up
Kωδικός SOF.TES.0008
Part Number: PT.18.03.01
Δειτε όλα τα προϊόντα της Tesae
 1-3 ημέρες
Tιμές με Φ.Π.Α.744,00€
 ( καλάθι )
Αγαπημένο
Σύγκριση

Ταυτότητα Προϊόντος:
Το Pegasus Dry Clean ERP αποτελεί τη 1η Ελληνική Εξειδικευμένη εφαρμογή που απευθύνεται στα Στεγνοκαθαριστήρια -  Ταπητοκαθαριστήρια.  Αναπτύχθηκε έπειτα από λεπτομερή αποτύπωση των καθημερινών εργασιών που πραγματοποιεί μία τέτοια επιχείρηση και κατέχει πλέον τα πρωτεία στη προτίμηση των επαγγελματικών του κλάδου.  Έχει εξαιρετικό reference ενεργών εγκαταστάσεων  που καλύπτει ένα ευρύ φάσμα από συνοικιακά καταστήματα μέχρι αλυσίδες με πλήθος υποκαταστημάτων.  Η επιτυχία του βασίζεται σε δύο βασικούς άξονες: Απλό σχεδιασμό για την άμεση εξυπηρέτηση του τελικού πελάτη σε χρόνο μηδέν - Παρακολούθηση όλων των εργασιών μέσα από μία Ενιαία εφαρμογή με ταυτόχρονη εμπορική & λογιστική διαχείριση.  

Σε ποιους απευθύνεται:
Το Pegasus Dry Clean ERP απευθύνεται σε κάθε Επιχείρηση Καθαρισμού & Φύλαξης Ρούχων/Ταπήτων που επιδιώκει να προσφέρει υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση στο πελατολόγιό της ενώ ταυτόχρονα επιδιώκει την άρτια οργάνωση σε όλα τα επίπεδα. 

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:

  • Χωρίς Χρεώσεις ανά Θέση Εργασίας - Κανένας περιορισμός στους Χρήστες - Multi-user Άδεια Χρήσης
  • Συμβατότητα χωρίς περιορισμούς στο h/w - Ελάχιστη απαίτηση 2gb Μνήμη σε pc/laptop
  • Ευέλικτη χρήση - Γρήγορη εξοικείωση των Χρηστών από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης - Άμεση εκτέλεση όλων των λειτουργιών της Επιχείρησης με ελάχιστα κλικ 
  • User friendly οθόνη Reception ώστε η κάθε εργασία να εκτελείται με ένα κλικ - Παράδοση/Παραλαβή Ρούχων - Αυτόματη έκδοση απόδειξης παραλαβής - Διαχείριση Αλυσίδας  
  • Καταχώρηση όλων των υπηρεσιών με το πάτημα ενός κουμπιού (Καθαρισμός - Σιδέρωμα - Επιδιόρθωση) - Σωστή εξυπηρέτηση του τελικού πελάτη
  • Εκτύπωση ετικετών barcode και στο δικό σας εκτυπωτή -  Μαζική διαχείριση ρούχων βάσει του barcode 
  • Πολλαπλοί τιμοκατάλογοι - Ειδικές τιμές/Συμβόλαια ανά πελάτη εφόσον συνεργάζεστε με Ξενοδοχεία, Νοσοκομεία κτλ  - Μαζική παραλαβή/παράδοση - Εκκρεμείς παραδόσεις - Προγραμματισμός Διανομής /Delivery
  • Εμπορική Διαχείριση μέσα από το Pegasus ERP για τη λογιστική εποπτεία και την οικονομική Εικόνα της Επιχείρησής ( Πελάτες - Συναλλασσόμενοι - Εξωτερικοί Συνεργάτες - Δαπάνες Επιχείρησης - Προγραμματισμός Εισπράξεων /  Πληρωμών -  Στατιστικά /  Αναφορές κτλ)
  • Module CRM για καμπάνιες προσφορών sms/email  - Δημιουργία νέου υποψήφιου πελατολογίου
  • Διασύνδεση Υποκαταστημάτων -  Διαχείριση Franchise Επιχειρήσεων
  • On-line αναβαθμίσεις  (Updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας
  • Αυτόματη ενημέρωση Καρτέλας Πελάτη/Προμηθευτή από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ - Δημιουργία αρχείου για την Υποβολή Φορολογικών Στοιχείων (Μ.Υ.Φ.)  - Δυνατότητα γέφυρας με τα πιο γνωστά λογιστικά προγράμματα της αγοράς

Οι Δυνατότητες του Dry Clean


Οθόνη Reception

  • Όλες οι καθημερινές εργασίες γίνονται από μία οθόνη με απλό τρόπο.
  • Μηδενική ανάγκη εκπαίδευσης σε νέο προσωπικό.
  • Δυνατότητα χρήσης οθόνης Αφής.
  • Εύρεση Πελάτη με επώνυμο, τηλέφωνο ή κωδικό. Δυνατότητα χρήσης και κάρτας πελάτη.
  • Παραλαβή ρούχων μέσα από εύχρηστη οθόνη με ομαδοποιημένα τα ρούχα.
  • Καταχώρηση επιπλέον εργασιών, χρεώσεων και παρατηρήσεων άμεσα (π.χ. λείπει ένα κουμπί, να ράψουμε το φερμουάρ κ.ο.κ.).
  • Αυτόματη εκτύπωση του Δελτίου παραλαβής και των ετικετών που θα μπουν στα ρούχα.
  • Υποστήριξη παρακολούθησης Αλυσίδας, με αυτόματη πρόταση - επιλογή των κενών θέσεων στις οποίες θα μπουν τα ρούχα.
  • Διαχείριση ραφιών & Αποθηκευτικών χώρων

Σημαντικές Εργασίες

  • Παρακολούθηση διαδικασιών Delivery
  • Ορισμός Δρομολογίων
  • Διαχείριση Πρατηρίων, με αναλυτικές ή μαζικές καταστάσεις ρούχων
  • Έκδοση Αποδείξεων & Δελτίου Αποστολής χωρίς Χρονοβόρες Διαδικασίες
  • Παρακολούθηση χειριστών και κινήσεων ανά ημέρα
  • Στατιστικά Πελατών, Ειδών αλλά και συγκριτικά στοιχεία Μηνών/Ετών
  • Παρακολούθηση συμβολαίων ανά πελάτη (για μαζική παραλαβή - παράδοση σάκων με ρούχα) 
  • Διαχείριση κατάστασης ανά ρούχο (π.χ. σιδέρωμα, πλύσιμο κλπ.) - Οθόνη μαζικής διαχείρισης των ρούχων και αλλαγή κατάστασης
  • Μαζική Διαχείριση Ρούχων με BARCODES
  • Πλήρες σετ εκτυπώσεων: Ημερήσια σύνολα, υπόλοιπα πελατών, παραλαβές-παραδόσεις, σύνολα ανά είδος/ ανά κατηγορίες ειδών/ ανά μήνα/ ληξιάριο συμβολαίων κλπ.
  • Αυτόματη μαζική τιμολόγηση των παραδόσεων ανά συμβόλαιο πελάτη
  • Ημερολόγιο εργασιών

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

       Video      Αποτέλεσμα εικόνας για downloads      Download 


Ταυτότητα Προϊόντος:
Το Pegasus Dry Clean ERP αποτελεί τη 1η Ελληνική Εξειδικευμένη εφαρμογή που απευθύνεται στα Στεγνοκαθαριστήρια -  Ταπητοκαθαριστήρια.  Αναπτύχθηκε έπειτα από λεπτομερή αποτύπωση των καθημερινών εργασιών που πραγματοποιεί μία τέτοια επιχείρηση και κατέχει πλέον τα πρωτεία στη προτίμηση των επαγγελματικών του κλάδου.  Έχει εξαιρετικό reference ενεργών εγκαταστάσεων  που καλύπτει ένα ευρύ φάσμα από συνοικιακά καταστήματα μέχρι αλυσίδες με πλήθος υποκαταστημάτων.  Η επιτυχία του βασίζεται σε δύο βασικούς άξονες: Απλό σχεδιασμό για την άμεση εξυπηρέτηση του τελικού πελάτη σε χρόνο μηδέν - Παρακολούθηση όλων των εργασιών μέσα από μία Ενιαία εφαρμογή με ταυτόχρονη εμπορική & λογιστική διαχείριση.  

Σε ποιους απευθύνεται:
Το Pegasus Dry Clean ERP απευθύνεται σε κάθε Επιχείρηση Καθαρισμού & Φύλαξης Ρούχων/Ταπήτων που επιδιώκει να προσφέρει υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση στο πελατολόγιό της ενώ ταυτόχρονα επιδιώκει την άρτια οργάνωση σε όλα τα επίπεδα. 

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:

  • Χωρίς Χρεώσεις ανά Θέση Εργασίας - Κανένας περιορισμός στους Χρήστες - Multi-user Άδεια Χρήσης
  • Συμβατότητα χωρίς περιορισμούς στο h/w - Ελάχιστη απαίτηση 2gb Μνήμη σε pc/laptop
  • Ευέλικτη χρήση - Γρήγορη εξοικείωση των Χρηστών από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης - Άμεση εκτέλεση όλων των λειτουργιών της Επιχείρησης με ελάχιστα κλικ 
  • User friendly οθόνη Reception ώστε η κάθε εργασία να εκτελείται με ένα κλικ - Παράδοση/Παραλαβή Ρούχων - Αυτόματη έκδοση απόδειξης παραλαβής - Διαχείριση Αλυσίδας  
  • Καταχώρηση όλων των υπηρεσιών με το πάτημα ενός κουμπιού (Καθαρισμός - Σιδέρωμα - Επιδιόρθωση) - Σωστή εξυπηρέτηση του τελικού πελάτη
  • Εκτύπωση ετικετών barcode και στο δικό σας εκτυπωτή -  Μαζική διαχείριση ρούχων βάσει του barcode 
  • Πολλαπλοί τιμοκατάλογοι - Ειδικές τιμές/Συμβόλαια ανά πελάτη εφόσον συνεργάζεστε με Ξενοδοχεία, Νοσοκομεία κτλ  - Μαζική παραλαβή/παράδοση - Εκκρεμείς παραδόσεις - Προγραμματισμός Διανομής /Delivery
  • Εμπορική Διαχείριση μέσα από το Pegasus ERP για τη λογιστική εποπτεία και την οικονομική Εικόνα της Επιχείρησής ( Πελάτες - Συναλλασσόμενοι - Εξωτερικοί Συνεργάτες - Δαπάνες Επιχείρησης - Προγραμματισμός Εισπράξεων /  Πληρωμών -  Στατιστικά /  Αναφορές κτλ)
  • Module CRM για καμπάνιες προσφορών sms/email  - Δημιουργία νέου υποψήφιου πελατολογίου
  • Διασύνδεση Υποκαταστημάτων -  Διαχείριση Franchise Επιχειρήσεων
  • On-line αναβαθμίσεις  (Updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας
  • Αυτόματη ενημέρωση Καρτέλας Πελάτη/Προμηθευτή από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ - Δημιουργία αρχείου για την Υποβολή Φορολογικών Στοιχείων (Μ.Υ.Φ.)  - Δυνατότητα γέφυρας με τα πιο γνωστά λογιστικά προγράμματα της αγοράς

Οι Δυνατότητες του Dry Clean


Οθόνη Reception

  • Όλες οι καθημερινές εργασίες γίνονται από μία οθόνη με απλό τρόπο.
  • Μηδενική ανάγκη εκπαίδευσης σε νέο προσωπικό.
  • Δυνατότητα χρήσης οθόνης Αφής.
  • Εύρεση Πελάτη με επώνυμο, τηλέφωνο ή κωδικό. Δυνατότητα χρήσης και κάρτας πελάτη.
  • Παραλαβή ρούχων μέσα από εύχρηστη οθόνη με ομαδοποιημένα τα ρούχα.
  • Καταχώρηση επιπλέον εργασιών, χρεώσεων και παρατηρήσεων άμεσα (π.χ. λείπει ένα κουμπί, να ράψουμε το φερμουάρ κ.ο.κ.).
  • Αυτόματη εκτύπωση του Δελτίου παραλαβής και των ετικετών που θα μπουν στα ρούχα.
  • Υποστήριξη παρακολούθησης Αλυσίδας, με αυτόματη πρόταση - επιλογή των κενών θέσεων στις οποίες θα μπουν τα ρούχα.
  • Διαχείριση ραφιών & Αποθηκευτικών χώρων

Σημαντικές Εργασίες

  • Παρακολούθηση διαδικασιών Delivery
  • Ορισμός Δρομολογίων
  • Διαχείριση Πρατηρίων, με αναλυτικές ή μαζικές καταστάσεις ρούχων
  • Έκδοση Αποδείξεων & Δελτίου Αποστολής χωρίς Χρονοβόρες Διαδικασίες
  • Παρακολούθηση χειριστών και κινήσεων ανά ημέρα
  • Στατιστικά Πελατών, Ειδών αλλά και συγκριτικά στοιχεία Μηνών/Ετών
  • Παρακολούθηση συμβολαίων ανά πελάτη (για μαζική παραλαβή - παράδοση σάκων με ρούχα) 
  • Διαχείριση κατάστασης ανά ρούχο (π.χ. σιδέρωμα, πλύσιμο κλπ.) - Οθόνη μαζικής διαχείρισης των ρούχων και αλλαγή κατάστασης
  • Μαζική Διαχείριση Ρούχων με BARCODES
  • Πλήρες σετ εκτυπώσεων: Ημερήσια σύνολα, υπόλοιπα πελατών, παραλαβές-παραδόσεις, σύνολα ανά είδος/ ανά κατηγορίες ειδών/ ανά μήνα/ ληξιάριο συμβολαίων κλπ.
  • Αυτόματη μαζική τιμολόγηση των παραδόσεων ανά συμβόλαιο πελάτη
  • Ημερολόγιο εργασιών

ΕΣΤΕΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ V3.12 Start_Up MYSQL
Μεγέθυνση
ΕΣΤΕΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ V3.12 Start_Up MYSQL
Tesae
Kωδικός EST.TES.0001
Part Number  ES.01.005
 1-2 ημέρες
Tιμές με Φ.Π.Α.328,60€
 ( καλάθι )
Περισσότερα
Αγαπημένο
Συσκευή Zycoo CooFone H81
Μεγέθυνση
Συσκευή Zycoo CooFone H81 Συσκευή CooFone H81
Zycoo
Kωδικός PBX.ZYC.0500
Part Number  142.80.0000
 1-3 ημέρες
Tιμές με Φ.Π.Α.100,64€
 ( καλάθι )
Περισσότερα
Αγαπημένο
Συσκευή Zycoo CooFone H83
Μεγέθυνση
Συσκευή Zycoo CooFone H83 Συσκευή CooFone H83
Zycoo
Kωδικός PBX.ZYC.0501
Part Number  142.80.0001
 1-3 ημέρες
Tιμές με Φ.Π.Α.122,93€
 ( καλάθι )
Περισσότερα
Αγαπημένο
Zycoo  Coovox U80-V3 CHASSIS
Μεγέθυνση
Zycoo Coovox U80-V3 CHASSIS U80-V3 CHASSIS
Zycoo
Kωδικός PBX.ZYC.0200
Part Number  U80
 1-3 ημέρες
Tιμές με Φ.Π.Α.1.366,48€
 ( καλάθι )
Περισσότερα
Αγαπημένο
Zycoo Coovox U20-V2 (2BRI) CHASSIS
Μεγέθυνση
Zycoo Coovox U20-V2 (2BRI) CHASSIS U20-V2 (1BRI) CHASSIS
Zycoo
Kωδικός PBX.ZYC.0003
Part Number  133.80.0006
 1-3 ημέρες
Tιμές με Φ.Π.Α.607,75€
 ( καλάθι )
Περισσότερα
Αγαπημένο

pdf

pdf

Brochure Pegasus Dry Clean ERP Start Up

Download
Eπικοινωνήστε μαζί μας
Kαταχώρηση